Online Help!desk Restauratoren Register

Heeft u vragen over het Restauratoren Register? Op vrijdag 21 april van 10.00 tot 13.00 uur kunt u terecht bij de online Help!desk.

De Help!desk bestaat uit een algemeen informatief deel en daarna stellen we u graag in de gelegenheid om uw vragen in een één op één sessie aan ons te stellen. We plannen u dan in voor een tijdsblok van 20 minuten.

U kunt bij de online Help!desk o.a. terecht voor de volgende vragen:

  • Hoe weet ik of ik in aanmerking kom voor de status van (Senior) Register Restaurator?
  • Kom ik in aanmerking voor een financiële bijdrage?
  • Hoe verloopt de toetsing?
  • Hoe zit het met de vertrouwelijkheid van mijn aanmelding?
  • Welke kosten zijn daaraan verbonden?
  • Is registratie voor mij nuttig?
  • Bij wie kan ik terecht als ik mij wil aanmelden?
  • Hoe weet ik of mijn opleiding voldoet?
  • Wat houdt de overgangsregeling in?

Als u gebruik wilt maken van het online spreekuur, dan kunt u uw naam en e-mail adres doorgeven door een mail te sturen naar restauratorenregister@stichtingerm.nl. Het helpt als u in uw mail alvast uw vraag of de aard van uw vraag aan ons doorgeeft.

Na aanmelding ontvangt u de link om deel te nemen aan het online spreekuur.